Printfriendly

fredag den 11. juli 2014

All you need is LOVE..... and YARN WORDS :-)

'Love is all around you'.....

Hæklenålen holder lige en pause, mens jeg bestemmer mig for, hvad næste projekt skal være. 
Jeg sad og surfede lidt rundt på nettet og kom forbi én af mine yndlingsblogs - Repeat Crafter Me, og fandt endelig noget fornuftigt at bruge nogle af mine mange garnrester til ...

YARN WORDS' DA BOMB....

Jeg synes, at YARN WORDS er en rigtig sjov idé. De kan stå på en hylde, hænges på væggen, på døren el. i et vindue. Bogstaver har længe været brugt i interiør indretning, og nu kan du lave dine egne og skrive lige, hvad du har lyst til.

Samtidig er det så nemt, at alle kan være med, så det kunne være en oplagt ferieaktivitet sammen med børnene. 

Hvis du har lyst til at prøve YARN WORDS, skal du bare klikke her for se en nem VEJLEDNING.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar