Printfriendly

torsdag den 3. juli 2014

DIY - søde amigurumi elefanter (m. dansk opskrift)







Så kom den endelig.............


Hvis du - ligesom jeg – har en svaghed for elefanter så læs endelig videre, for nu kan jeg præsentere jer for en DANSK oversættelse af den sødeste amigurumi elefant. Jeg så den første gang hos AllAboutAmi, men er oprindelig designet af Chisachi Kushima.


Undervejs lavede jeg endnu en elefant, så opskriften kunne få en udførlig billedvejledning, og dermed håber jeg, at selv nybegyndere kan få god hjælp i processen. For i bund og grund er der ingen svære masker, og der er mange billeder, som man kan støtte sig til undervejs.
Yderligere vil mange hæklere nok også kunne lide det begrænsede monteringsarbejde.

Mottoet idag må være at, alle har ret til en amigurumi elefant, og denne er et særligt godt valg, som enhver pige eller dreng vil elske.

Tryk på linket HER for at gå direkte til opskriften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar