Printfriendly

tirsdag den 8. december 2015

Klokken er mange - og spøgelset er taget til fange!


I år har jeg tænkt mig at være 'bevæbnet' til tænderne til det årlige pakkespil, og man kan vist roligt sige, at produktionen er godt igang.
Her vil jeg gerne dele én af idéerne - nemlig 1 stk. spøgelse taget til fange.


Jeg nåede desværre ikke at skrive opskriften ned, og pt. har jeg ikke tiden til det, men det er ikke et uoverkommeligt projekt, hvis man bærer viljen i hjertet.
Et spøgelse skal jo ikke være alt for perfekt, men må gerne være lidt 'skæv' og anderledes. 
PS - glasset er blot et genbrugsglas fra små kartofler.


Jeg overvejer at fylde glasset med mini-marshmellows og se, om det kan dække spøgelset helt, for så bliver det en ekstra surprise, når låget skrues af, og spøgelset følger med op. 
Det skal prøves !

Du kan evt. også prøve at hækle noget refleksgarn med ind i, eller dekorere glasset med noget rigtigt uhyggeligt.
Frem med fantasien :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar